Opis:Zacisk hydraulicznego hamulca tarczowego Jednokierunkowe odpowietrzanie Konstrukcja z dwoma przeciwległymi tłoczkami Zacisk o wysokiej sztywności dla lepszego hamowania Lejek do odpowietrzania dla łatwiejszego montażu i konserwacji Do okładzin żywicznych i metalowych
WERSJE: Symbol: EBRM596MPR / Nazwa: Zacisk hamulca tarczowego przód lub tył, bez adaptera, okładzina żywiczna / Cena: 99 zł
Pełna nazwa firmy: Shimano Polska Bicycle Parts Sp. z o.o / NIP: 782-21-22-307 Adres: ul. Jana Gutenberga 9, 62-023 Żerniki / k. Poznania Telefon: 61 62 52 100 / Fax: 61 62 52 110 Strona www: www.shimano-polska.com / Adres e-mail: infopoland@shimano-eu.com
Opinia nadesłana przez Davidtaime dnia: 27.05.2021
Komentarz: christian mingle free dating site
thailand women dating free | wyslane z adresu IP: 91.210.251.159
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez aderviader dnia: 25.06.2013
Komentarz: Używam hamulców od początku sezonu. W swojej kategorii cenowej równych sobie nie mają, posiadają świetną siłę hamowania i dobrą modulację.
Ważę 65kg i powiem tak: na tarczach 180/160mm siły nigdy nie zabrakło, choć gdy miałem z przodu 160mm, zdarzało się, że na długim zjeździe zaczyna mocy brakować.
Od ~1500km męczę oryginalny zestaw klocków i powiem szczerze, że pomimo, że to są żywiczne klocki, dają radę. Owszem, do przodu pewnie metale polecą, ale szczerze mówiąc będzie to tylko dopełnienie własnego ego - siła tych hamulców jest wystarczająca do XC/gór.
Hamulec nie jest konkurencją dla kotwicy okrętowej, ale nie miał nigdy takową być. To dobry, tani stosunkowo hamulec (zarówno zacisk, jak i klamka) oferujący bezpieczeństwo i bardzo przyzwoitą jakość wykonania. | wyslane z adresu IP: 77.252.186.140
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Kuba F dnia: 15.03.2013
Komentarz: Komplet hamulców Shimano Deore 596 zakupiłem w marcu 2012 i wylądowały w moim składaku MTB. Kosztowały mnie one 399zł. Zaczynając od kwestii estetyki to są one bardzo fajnie wykonane. Kolorystyka powinna każdemu podpasować. Wyglądem zewnętrznym nawiązują do wyższych modeli Shimano. Teraz kilka słów o użytkowaniu. Montaż jest banalnie prosty. Dużą wygodą są klamki z otwieraną obejmą, dzięki której nie musimy ściągać chwytów, aby zdjąć hamulce. Regulacja odległości klamki od kierownicy za pomocą imbusa działa w jak najlepszym porządku, możemy ustawić ją idealnie po swoją dłoń, dzięki dość dużemu zakresowi regulacji. Hamulce przejechały ze mną 4000 km w temperaturach między +35* a -15*C. Używam ich z tarczami 160mm oraz klockami fabrycznymi żywicznymi, sam ważę 55kg. Przy temp. powyżej 10*C zachowują się idealnie. Jednym palcem daję radę postawić rower na przednie koło. Jeszcze nigdy nie zabrakło mi siły hamowania. Modulacja jest na dość dobrym poziomie. Tylko kilka razy zdarzyło mi się, że koła zablokowały się, mimo że tego nie chciałem. Przy temp. pomiędzy 10* a -4*C można odczuć lekkie "zamulenie" hamulców, ale powtarzam - lekkie. Po prostu klamki troszeczkę wolniej odbijają. Nie przeszkadza to w użytkowaniu, klamki nie puchną. Gorzej jest przy temp. poniżej zera. Klamki powoli zaczynają puchnąć, klocki ocierać o tarczę. Ale nie od razu, spokojnie. Podczas dwugodzinnej jazdy przy -13* hamulce tylko troszkę wolniej odbijały. Problemy zaczynają się, gdy zostawimy rower na jakieś pół godz na zimnie, a później chcemy znów jechać. Wtedy klamki bardzo puchną, a klocki są zaciśnięte na tarczach. Na szczęście po zagrzaniu roweru w ciepłym pomieszczeniu wszystko wraca do normy, lecz niestety niskie temperatury mogą rozwalić nam uszczelki w zaciskach, więc lepiej z tym uważać. Minusem Deorek jest tzw. "miękka klamka". W przednim hamulcu takie coś nie występuje, bo przewód jest krótszy. W tylnym z powodu dłuższego przewodu jednak występuje, co może lekko przeszkadzać. Mnie osobiście nie przeszkadza miękka klamka sama w sobie, lecz różnica pomiędzy klamką lewą i prawą - lewa twarda, prawa gumowa. Dobra, teraz kwestia techniczna. Jeśli chodzi o wymianę klocków to sprawa jest bajecznie prosta. Wystarczy odgiąć zawleczkę w zacisku, wyciągnąć ją, wyjąć klocki, włożyć nowe, włożyć zawleczkę i z powrotem ją zagiąć, żeby nie wypadła. Sprawa odpowietrzania również nie jest skomplikowana. Możemy to zrobić samemu w garażu na kilka różnych sposobów. Wystarczy minimum umiejętności technicznych, olej mineralny shimano oraz elementy potrzebne do odpowietrzania - w zależności od sposobu, strzykawki z wężykami lub sam wężyk. Robiłem to już dwa razy. Za pierwszym razem trwało to 45 minut, za drugim już 30. Na prawdę nie ma się czego bać. Skracanie przewodu hamulcowego również nie należy do rzeczy skomplikowanych. Wystarczy mieć nową końcówkę i oliwkę (dostępne prawie w każdym rowerowym, koszt 7zł) oraz umieć odpowietrzać hamulce. Razem z odpowietrzaniem wyrobiłem się w 50 min. Podsumowując, hamulce te są dość dobrym wyborem ze względu na dość niską cenę (taniej niż dobre mechaniki). Modulacja, siła, wytrzymałość są na dość wysokim poziomie. Jedynym minusem dla osób jeżdżących latem jest efekt "miękkiej klamki". Dla jeżdżących zimą dość uciążliwe będzie puchnięcie klamek, dlatego na zimę lepiej wybrać coś na docie. Także, jeśli ktoś nie jeździ w zimie, niech spokojnie bierze Deore 596, a będzie zadowolony. Pozdrawiam | wyslane z adresu IP: 178.42.249.19
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez dawid28 dnia: 10.02.2013
Komentarz: Dobry zacisk aczkolwiek znam lepsze modele dwutłoczkowe ale kontynuując jest to bardzo wytrzymały, łatwy w odpowietrzaniu o dobrej sile hamowania hamulec. Idealny do XC. Jedynym małym minusem są orginalne klocki (przy wymianie polecam klocki półmetaliczne a2z). Polecam! | wyslane z adresu IP: 83.29.190.26
Ocena produktu:
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'bikeworld'@'10.199.209.54' (using password: NO) in /home/bikeworld/ftp/katalog/2013/admin/core_inc_libs.php on line 7
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/bikeworld/ftp/katalog/2013/admin/core_inc_libs.php on line 7
Access denied for user 'bikeworld'@'10.199.209.54' (using password: NO)