Informacje ogólne:Cena (sugerowana): 136,90 PLNWaga: 205 g (20C), 225 g (23C)
Opis:Zwijana, wysokiej jakości uniwersalna opona treningowo - wyścigowa. Udoskonalona na sezon 2010. TPI podniesione ze 120 do 150 TPI. oplot z Nylonu 150 TPI wykonana z mieszanki Kevlar Endura 3D Compound Prisma C.O.M. Vector Design - centralna część opony slick, boki bieżnika w romby ograniczające drogę hamowania i zapewniające lepszą przyczepność na zakrętach wkładka antyprzebiciowa PRB opona uniwersalna ciśnienie do 145 PSI
Komentarz: Świetne opony. Bardzo udany kompromis pomiędzy ścieralnością, a wytrzymałością. Ścierają się szybciej od zaffiro i są mniej odporne na małe nacięcia czy wbijanie się kamyczków, ale chyba tak samo odporne na przebicia. Przyczepność lepsze niż w zaffiro, jednak jeszcze nie nie ma uczucia kleju jak w modelach typowo wyścigowych, ale dzięki temu wytrzymuje przebiegi 5kkm, czyli jest dobrze. Dobrze znosi wysokie ciśnienie (nawet 11bar), nie robi ono większego wrażenia na oponie. Bardzo uniwersalna opona, która nada się na treningi i nawet zawody. | wyslane z adresu IP: 95.49.29.36
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez rk23 dnia: 01.02.2012
Komentarz: Obecnie zajeżdżam już drugi komplet tych opon i złego słowa nie mogę powiedzieć, no może cena, ale biorąc pod uwagę jakość generalnie się opłaca. Na pierwszym komplecie przejchałem ponad 5 tysięcy km i jeszcze na wiosnę mi posłużą spokojnie na jakiś tysiąc. Nowo założone niosą bardzo dobrze, waże sporo jak na szosowca bo ponad 90 kg dlatego pakuję w nie ponad 120 PSI, amortyzacja przy takim ciśnieniu i dość sztywnych kołach pozwala na wytrzymanie spokojnie 4 godzinnej jazdy (rekord prawie 7 godz.). Polecam nigdy mnie nie zawiodły kapcia złapałem tylko raz wbiło mi się szkło i dość poważnie na pierwszy rzut oka uszkodziło oponę ale spoko pomimo rozcięcia opona wytrzymała i wytrzymuje nawijane kilometry. Waga zadowalająca. Polecam z ręką na kierownicy ;) | wyslane z adresu IP: 212.244.210.65