Strona Główna bikeKatalog.pl




 
00

Fox

/ F80/100/120 RL/RLC

Fox  F80/100/120 RL/RLC
Informacje ogólne: Cena (sugerowana): 2440,00 PLNWaga: 1430 g
Opis: skok: 80/100/120mm
rura sterowa: 265mm, 1 1/8"
korona: aluminium 7075 T6, kute
golenie górne: aluminium (średnica: 32mm)
golenie dolne: magnez (średnica: 38mm)
kolor: "White"
waga wersji RL: ok. 1.500g/1.500g/1.590g
waga wersji RLC: ok. 1.430g/1.430g/1.470g
waga wersji z osią 15QR: ok. 1.530g/1.530g/1.580g
system: sprężyna powietrzna
tłumienie wersji RL: otwarta kąpiel olejowa
tłumienie wersji RLC: zamknięty cartridge typu FIT
regulacja RL: naprężenie wstępne, tłumienie powrotu (12-Click), Lock-Out
regulacja RLC: naprężenie wstępne, tłumienie powrotu (18-Click), tłumienie powolnej kompresji = "ProPedal Damping" (8-Click), Lock-Out z regulacją "Blow-Off" (10-Click)
mocowanie hamulca tarczowego (post mount) o średnicy tarczy od 160mm do 203mm
dostępne wersje: "disc only" (w standardzie postmount) lub "standard" (dodatkowe mocowania hamulca typu V-brake)
zastosowanie: wyczynowe cross-country/ maraton

(F80/100/120 RL): 2.440 zł
(F80/100/120 RLC): 2.960 zł
(F80/100/120 RLC 15QR): 3.120 zł
Opinia nadesłana przez adii_22 dnia: 01.05.2012

Komentarz: Posiadam takowy model - F80RL i opowiem Wam nieco o nim. 80mm skoku wystarcza w zupełności nawet do ambitniejszego xc, z ramą Level A2 (tak, marudźcie że tania rama, ale rower kupiłem najpierw, części wymieniałem w miarę zużycia na lepsze - jednorazowo nie zapłaciłbym tyle ;) ) i pasuje idealnie. Świetnie się podjeżdża, zjazdy nie są problematyczne, 80mm wystarczy, jeśli pamięta się o tym, aby nie przeholować z wysokością uskoków ;) Płynność skoku jest podręcznikowa, taka praca może wzorem nie jest, ale do ideału brakuje niewiele. Skok jest początkowo liniowy, potem się utwardza (powiedzmy 55mm liniowy skok, reszta się utwardza, może nieco więcej liniowego, nie jeździ się z linijką ;) ). Blokada nie blokuje na kamień, pozostaje gdzieś centymetr dość twardego skoku, w sam raz, aby jakąś w miarę równą kostkę brukową wygładzić. Charakterystykę skoku łatwo zmienić ciśnieniem i pokrętłem tłumienia powrotu. O ile zmiana ciśnienia ogranicza się do właściwego ciśnienia, to ustawieniem tłumienia powrotu można sporo w trasie zdziałać. Na wyższym ciśnieniu i sporym tłumieniu (nie przetłumionym!) to wideł do wycinania na wyścigach, na nieco niższym (sag 20-23%) ciśnieniu i ciutkę niższym tłumieniu (nie braku! :) ) to super wygodna kanapa, która wyłapie niemal wszystko. Czy kiedykolwiek brakło skoku? Nigdy, a jeździłem i na 120mm skoku (inny amortyzator), jak i na 100mm. Wady? Chyba tylko cena uszczelek. No nic, tylko płacić i płakać. Za to serwis jest wbrew pozorom dość prosty, owszem, może nieco trudniejszy niż w np. takim RS Reba, ale jeśli ktoś potrafi obsługiwać klucz imbusowy w stopniu niezagrażającym życiu innym, to da sobie radę :) Dodam, że to trwały skurczybyk i z genialną sztywnością boczną. Trzeba się postarać, żeby tarcza 180mm zadzwoniła ;) | wyslane z adresu IP: 77.252.186.140

Ocena produktu: produkt oceniony na: 5


Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'bikeworld'@'10.199.209.66' (using password: NO) in /home/bikeworld/ftp/katalog/2012/admin/core_inc_libs.php on line 7

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/bikeworld/ftp/katalog/2012/admin/core_inc_libs.php on line 7
Access denied for user 'bikeworld'@'10.199.209.66' (using password: NO)