Strona Główna bikeKatalog.pl




 
00

Schwalbe

/ Nobby Nic

Schwalbe Nobby Nic
Informacje ogólne: Cena (sugerowana): 119,00 PLNWaga: 475 g
Opis: Klasa sama w sobie. Ogólnie lubiany, wieloletni, seryjny zwycięzca testów opon MTB. Dlaczego?Nobby Nic jest niewiarygodnie wszechstronny. Profil bieżnika oferuje najwyższą kontrolę w każdym terenie. Dzięki swojej konstrukcji i mieszankom gumy Evo na najwyższym poziomie jest lekki i szybki na wyścigach. Zadziwiające spektrum zastosowań czyni, że Nobby Nic to prawdziwy „Allgrounder”.

WERSJE:
Evolution Line, Opony zwijane
Rozmiar: 26 x 2.10 ; Wersja: TL Ready ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 475 g ; Cena: 209,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.10 ; Wersja: Double Defense, TL Ready ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 570 g ; Cena: 249,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.10 ; Wersja: Tubeless ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 690 g ; Cena: 249,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.25 ; Wersja: TL Ready ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 545 g ; Cena: 209,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.25 ; Wersja: TL Ready ; PaceStar ; White Stripes ; Waga: 545 g ; Cena: 219,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.25 ; Wersja: TL Ready ; PaceStar ; Graphit ; Waga: 545 g ; Cena: 219,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.25 ; Wersja: SnakeSkin, TL Ready ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 580 g ; Cena: 229,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.25 ; Wersja: SnakeSkin, TL Ready (4X) ; GateStar ; Black-Skin ; Waga: 580 g ; Cena: 249,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.25 ; Wersja: Double Defense, TL Ready ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 635 g ; Cena: 249,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.25 ; Wersja: Tubeless ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 745 g ; Cena: 249,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.35 ; Wersja: TL Ready ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 595 g ; Cena: 219,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.40 ; Wersja: SnakeSkin, TL Ready ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 650 g ; Cena: 229,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.40 ; Wersja: SnakeSkin, TL Ready ; TrailStar ; Black-Skin ; Waga: 650 g ; Cena: 229,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.40 ; Wersja: Tubeless ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 810 ; Cena: 249,00 zł
Rozmiar: 29 x 2.25 ; Wersja: SnakeSkin, TL Ready ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 650 g ; Cena: 229,00 zł
Rozmiar: 29 x 2.35 ; Wersja: SnakeSkin, TL Ready ; PaceStar ; Black-Skin ; Waga: 725 g ; Cena: 239,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.25 ; Wersja: SnakeSkin, TL Ready (4X) ; GateStar ; Black-Skin ; Waga: 580 g ; Cena: 249,00 zł


Performance Line, Opony zwijane
Rozmiar: 26 x 2.10 ; Wersja: Performance ; ORC ; Black-Skin ; Waga: 520 g ; Cena: 119,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.25 ; Wersja: Performance ; ORC ; Black-Skin ; Waga: 590 g ; Cena: 119,00 zł
Rozmiar: 26 x 2.40 ; Wersja: Performance ; ORC ; Black-Skin ; Waga: 670 g ; Cena: 139,00 zł
Rozmiar: 29 x 2.25 ; Wersja: Performance ; ORC ; Black-Skin ; Waga: 645 g ; Cena: 119,00 zł

Pełna nazwa firmy: Unibike K. Orłowska, P.Drobotowski Sp. J. / NIP: 554-008-33-57
Adres: ul. Przemysłowa 28B, 85-758 Bydgoszcz
Telefon: 52 348 96 11 / Fax: 52 348 96 14
Strona www: www.unibike.pl / Adres e-mail: unibike@unibike.pl

Unibike

Nazwa marki: Schwalbe
Strona www: www.schwalbe.com
Produktów tej marki w katalogu: 0 - rowery / 71 - komponenty / 6 - akcesoria / 0 - ubiory

Schwalbe
Opinia nadesłana przez safian dnia: 30.04.2012

Komentarz: Opony używam ok 2000 km w rowerze startowym jako opony kierunkowej w rozmiarze 26 x 2.1, wersja Evolution. Opona waży 483 g, czyli zaledwie 7 gramów więcej, niż podaje producent. Idąc po kolei zauważę, że opona w połączeniu z obręczami ZTR bardzo ciężko na nie wchodzi, co przekłada się na łatwość w uszczelnieniu, oponę praktycznie można napompować bez wcześniejszego wlewania uszczelniacza, po jego wlaniu (w moim wypadku Stan) opona w ogóle nie traci powietrza. Podczas jazdy sprawia się bardzo dobrze, ani razu nie doznałem uślizgu przedniego koła mimo jazdy w głębokim błocie, po sypnym piachu, czy po kamieniach. Warto zauważyć, że opona za sprawą rozmieszczenia klocków bardzo szybko oczyszcza się z błota, w kopnym piachu opona też radzi sobie całkiem nieźle. Jeździłem na tej oponie na przeróżnych ciśnieniach - od ok 1.5 atm, gdzie opona świetnie tłumiła wszelkie drgania i trzymała się podłoża jak szalona, do ok 3 atm, gdzie mimo tego, że jest to opona raczej w cięższy teren można było na asfalcie mocniej depnąć a opory toczenia nie były koszmarnie wielkie. Jeżeli chodzi o ścieralność, to tu dużo się nie wypowiem, po 2000 km z przodu opona posiada jeszcze większość włosków na bocznych klockach, po bieżniku praktycznie nie widać zużycia. | wyslane z adresu IP: 178.73.63.198

Ocena produktu: produkt oceniony na: 4

Opinia nadesłana przez stach dnia: 31.03.2012

Komentarz: Używałem opon 2.25 evo pace star. Nie mogę wiele powiedzieć o trwałości, bo przejechałem około 300 km. Dość miękka mieszanka daje dobrą przyczepność, znacznie lepszą niż mieszanka w wersji performence.W porównaniu z oponami na szybkie suche trasy dużo bardziej czuć jak wgryzają się w podłoże. Opona dedykowana w cięższy teren, dobra przyczepność na podjazdach i duża kontrola przy hamowaniu zarówno na górskich ścieżkach z luźnymi kamieniami, korzeniach, mokrej leśnej ściółce, czy trawie. Ani razu nie zawiodła w zakrętach, choć trzeba się przyzwyczaić bo dość wysokie klocki dają wrażenie uciekania na bok. Szerokość 2.25 dobrze pochłania uderzenia o korzenie, kamienie itp. Na pewno do zalet tej opony nie należy cena, ale jeśli ktoś może wydać tyle na oponę to spokojnie może inwestować w NN. | wyslane z adresu IP: 83.28.57.109

Ocena produktu: produkt oceniony na: 5

Opinia nadesłana przez Punkxtr dnia: 30.03.2012

Komentarz: Posiadam starą, dobrą wersję 1.8" tej opony, oczywiście w zwijanej wersji "Evo". Jak na całkiem spory do zastosowań XC i maratońskich bieżnik, jest wyjątkowo lekka. Egzemplarze, które posiadałem, ważyły odpowiednio 410,6g., 418,2g., 419,8g., oraz 430,7g. Opony bardzo łatwo wskakują na obręcz; równie proste jest ich późniejsze zdejmowanie. Guma siedzi na kole pewnie i nie wykazuje żadnych oznak deformacji. Nobby Nic jest oponą dwukierunkową. Zgodne z aktualnie obowiązującymi trendami, producent postawił na przyczepność przedniej, a tylną-napędową (zgodnie z zamieszczeniem strzałek) potraktował najwyraźniej jako mniej istotną stawiając na zmniejszenie oporów toczenia. Nawet mailowałem w tej sprawie ze Schwalbe ale stwierdzili, że wszystko jest ok. Z racji swoich wieloletnich upodobań niechętnie założyłem je zgodnie z owymi zaleceniami i ruszyłem na pierwszy wypad w góry. Świętokrzyskie Pasmo Jeleniowskie często obfituje w klejące błoto. Niestety tył zachowywał się jak semi-slick, uniemożliwiając szybkie zjeżdżanie. Ba, zjeżdżanie w ogóle. Po zmianie kierunku rotacji na bardziej oczywisty, wszystko wróciło do normy i okazało się, że opony zapewniają wreszcie oczekiwaną przyczepność. Ciężko było o sytuacje, gdzie NN zacząłby myszkować, uciekać, czy "mielić" w miejscu. Z racji nikczemnej dla wielu rowerzystów szerokości zdecydowanie gorzej jest na luźnych kamieniach, kiedy to opona dość łatwo wpada w różne szczeliny i ciężko o łatwe manewrowanie rowerem. Z kolei rozmiar 1,8" jest zbawieniem w trudnych, błotnistych warunkach, ponieważ Nobby Nic łatwo wcina się wówczas w maź dosięgając związanego podłoża. Przynajmniej dwukrotnie na maratonach za moje miejsce na mecie w dużej części odpowiadały te właśnie gumy. Warto dodać, że często jeździłem na dość wysokim ciśnieniu 3 barów. Po spuszczeniu do dwóch jazda staje się dużo większą przyjemnością, ale wzrasta ryzyko dobicia i to pomimo moich 65 kg. wagi. W piachu jest raczej kiepsko, ale przecież nie do takich warunków zostały stworzone. Opona ma bardzo małe opory toczenia i najlepiej widać to na asfalcie, gdy kręcenie korbą nie powoduje uczucia "mielenia" w miejscu. Niestety na tej właśnie nawierzchni ujawnia się duża wada NN. Przy wchodzeniu w zakręt na śliskiej nawierzchni, np. po deszczu, w pewnym momencie klocki przestają stawiać oparcie a guma się "kładzie", co prowadzi do uślizgu. Można go łatwo kontrolować bo nie jest to nagła utrata trakcji, ale plusów za to dawał nie będę. W moim osobistym odczuciu pomimo wąskiego rozmiaru opona jest bardzo komfortowa a ma to niebagatelne znaczenie. W szczególności, gdy jeździmy na sztywniaku. Na koniec trochę o trwałości. Tutaj konstruktorzy mogli się trochę bardziej postarać, aczkolwiek należy przyjąć, że najlżejsze wersje z reguły z długowiecznością nie mają wiele wspólnego. Dla przykładu po przejechaniu kilku wymagających etapów BikeChallenge, klocki zewnętrzne były mocno popękane, a i można było znaleźć sporo rozcięć. Wersja 2.1 jest zdecydowanie bardziej trwała. Niemniej jednak po dziś dzień są to moje ulubione opony. Szkoda, że w tym rozmiarze już ich nie kupimy. | wyslane z adresu IP: 195.254.175.222

Ocena produktu: produkt oceniony na: 4


Warning: mysql_query() [
function.mysql-query]: Access denied for user 'bikeworld'@'10.199.209.40' (using password: NO) in /home/bikeworld/ftp/katalog/2012/admin/core_inc_libs.php on line 7

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/bikeworld/ftp/katalog/2012/admin/core_inc_libs.php on line 7
Access denied for user 'bikeworld'@'10.199.209.40' (using password: NO)