Informacje ogólne:Cena (sugerowana): 559,00 PLNWaga: 392g
Opis:Elixir 5 to hamulce przeznaczone do użytku w XC i trialu. Klamka ze zwężającym się wydrążonym cylinderkiem i zintegrowanym zbiornikiem wyrównawczym to cechy charakterystycznego tego modelu. Nie posiada on technologii contact-point adjustment.
SPECYFIKACJA: Korpus: czarny lub biały Klamka: szara Średnica tarcz hamulcowych: HS1 -160/180/200mm Rodzaj klocków hamulcowych: organiczne, montowane od góry Mocowanie klocków hamulcowych: 3mm imbus Płyn hamulcowy: DOT 5.1 Typ obejmy: Split-clamp Mocowanie: Ambidextrous Power Reserve Geometry: dźwignia porusza się zgodnie z naturalnym ruchem ręki Tri-Align: system pozycjonowania zacisku TaperBore: możliwość montażu klamki po dowolnej stronie kierownicy Kompatybilny z Matchmaker
Komentarz: Siema nie jestem znawca ale mialem te hamulce. mialem! Po ok 2 miesacach od kupna roweru tylni zaczol sie zapowietrzac zawiozlem do serwisu, zdjeli, dali mi zastepczy i odeslali na gwarancji. czekalem ok 40 dni zaworze im rower i zakladaja mi avid eliksir 7 nie tylko na tyl ale i na przod-obydwa. Za darmo! Super co? No ale takie rzeczy to nie w Polsce. bez sesu zebym co chwile odpwietrzal samemu nowy hamulec. co mnie to obchodzi ma dzialac i juz. | wyslane z adresu IP: 91.7.4.132
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Tomix dnia: 30.04.2012
Komentarz: Jeśli chodzi o ich prace, nie ma co narzekać siła hamowania jest dobra, ale niestety jest to straszny sprzęt biorąc pod uwagę awaryjność i koszt części zamiennych, zapowietrzają się co chwile, klocki z czasem coraz bardziej się ściskają i zawsze ciągle coś trze o tarcze | wyslane z adresu IP: 31.63.248.227
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Kudłaty dnia: 23.04.2012
Komentarz: miałem z owym hamulcem przyjemność współpracować 1 sezon... Strasznie problemowy hamulec,po każdym wyścigu puchły tłoczki z niewiadomego powodu co skutkowało mocnym ocieraniem o tarczę co mnie irytowało...(nawet gdy nie były intensywnie uzywane...)
Zdarza się nawet, że na nieużywanych rowerach w sklepie tłoczki puchną i trzeba bawić się w rozpychanie... | wyslane z adresu IP: 83.9.73.220 | wyslane z adresu IP: 83.9.73.220
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Kudłaty dnia: 23.04.2012
Komentarz: miałem z owym hamulcem przyjemność współpracować 1 sezon... Strasznie problemowy hamulec,po każdym wyścigu puchły tłoczki z niewiadomego powodu co skutkowało mocnym ocieraniem o tarczę co mnie irytowało...(nawet gdy nie były intensywnie uzywane...)
Zdarza się nawet, że na nieużywanych rowerach w sklepie tłoczki puchną i trzeba bawić się w rozpychanie... | wyslane z adresu IP: 83.9.73.220
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Kudłaty dnia: 23.04.2012
Komentarz: miałem z owym hamulcem przyjemność współpracować 1 sezon... Strasznie problemowy hamulec,po każdym wyścigu puchły tłoczki z niewiadomego powodu co skutkowało mocnym ocieraniem o tarczę co mnie irytowało...(nawet gdy nie były intensywnie uzywane...)
Zdarza się nawet, że na nieużywanych rowerach w sklepie tłoczki puchną i trzeba bawić się w rozpychanie... | wyslane z adresu IP: 83.9.73.220
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Tomasz Olszak dnia: 02.04.2012
Komentarz: Mam wątpliwą przyjemność być w posiadaniu pierwszej generacji tego modelu. Od samego początku były z nim problemy. Oczywiście jakość hamowania jest bardzo wysoka (ogromna siła i dobra modulacja), jednak hamulce wymagają bardzo częstego odpowietrzania; klamka potrafi zrobić się "gumowa" w zasadzie bez powodu. | wyslane z adresu IP: 89.72.27.152