Opis:Linka wykonana ze splotu 19 stalowych drutów zgrzewanych ze sobą, szlifowanych i powlekanych teflonem. Zapewnia to doskonałą ochronę przed korozją, brudem, wilgocią oraz innymi czynnikami zewnętrznymi. Pokrycie teflonem dodatkowo minimalizuje tarcie i nie wymaga smarowania linki w czasie użytkowania. Wstępnie rozciągana, co zapobiega wydłużaniu się linki podczas pracy, a przez to zapewnia bardzo skuteczne funkcjonowanie hamulców lub przerzutek.
Komentarz: Oprócz linki przerzutki w drugim rowerze posiadam linkę hamulcową przy tylnym hamulcu. Wygląd nie napawa optymizmem, teflon wygląda jakby miał zaraz odpaść, strasznie tandetnie, ale okazuje się, że nie jest tak źle. Jakiś czas temu postanowiłem reanimować tylny hamulec bo już praktycznie przestał działać, chodził tragicznie. Wymieniłem więc pancerze, i zamontowałem teflonowa linkę accenta. Mimo, że teflon wygląda kiepsko to wcale tak łatwo się nie ściera, nawet podczas naciągania linki kleszczami nie starł się co mnie strasznie zaskoczyło (w lince przerzutki po kontakcie z kleszczami odpadł od razu) . Po założeniu nowych pancerzy i linek, hamulec chodzi jak nowy, naprawdę klamką chodzi tak leciutko, że byłem w szoku. Linka naprawdę znacznie poprawiła działanie. Na razie nie pokonałem jeszcze dużego przebiegu (może300-400km), więc może trochę za wcześnie na ocenę trwałości, ale na razie działanie jest dalej poprawne, nie czuję żeby mechanizm ciężej działał. Jak dobije do 1000km będę mógł ocenić czy rzeczywiście był to dobry zakup, ale na razie jestem bardzo zadowolony. | wyslane z adresu IP: 79.191.145.121
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez yaro1986 dnia: 06.05.2011
Komentarz: Używałem tej linki do tylnej przerzutki razem z pancerzem accenta (standardowe pnie uszczelniane pancerze). Teflon na lince jest delikatny. W porównaniu do clarksa łatwiej przypadkowo uszkodzić teflonowa powłokę. Linka accenta wygląda jakby po prostu całą linkę pokryli teflonem z wierzchu a clarksa jakby zewnętrzne pojedyncze druciki pokryli teflonem (na pewno każdy drut nie jest pokrywany teflonem, tylko jest takie złudzenie z zewnątrz), w każdym razie teflon na clarksach trzyma się lepiej. Z początku użytkowania było bardzo dobrze, wszystko chodziło znakomicie, lżej niż ze standardową linką. Jednak pierwszy wyścig i to nie w błocie (ledwie kilka przejazdów przez nie duże łachy błota) spowodowały cięższe zmienianie biegów. Po kilku jazdach już działanie nie było zadowalające i postanowiłem wymienić linkę. Okazało się, że teflon w wielu miejscach się poprzecierał, a że linki smarowałem (mimo teflonu) to była maź teflonowo-smarowa. Jak ktoś ma pieniądze i lubi gmerać przy rowerze to będzie zadowolony, jednak jak ktoś dużo jeździ i nie chce grzebać przy rowerze niech założy zwyczajne szlifowane nierdzewne linki. | wyslane z adresu IP: 79.191.145.121