Informacje ogólne:Cena (sugerowana): 64,90 PLNWaga: 1150 g
Opis:Wykonany z wysokiej jakości stali Hi-Ten. Średnica trzonu 1-1/8''. Długość trzonu: 260 mm. Bez gwintu. Piwoty. Otwór montażowy przy hakach. Waga: 1150 g. Kolory: chromowany, czarny.
Pełna nazwa firmy: / NIP: Adres: ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice, Telefon: T. (32) 330-67-00 / F. (32) 232-83-80 / Fax: Strona www: www.velo.com.pl / Adres e-mail: office@velo.com.pl
Opinia nadesłana przez Damian Wojtowicz dnia: 27.02.2010
Komentarz: Widelec ten zakupiłem we wrześniu 2007 roku, bezpośrednio po awarii mojego amortyzatora. Wtedy kosztował tylko 49,90.
Nie posiada mocowania Disc, można zamontować jedynie hamulce v-brake.
Wykonanie jest przyzwoite, jednak nie zachwyca. Z resztą ciężko oczekiwać cudów za tę cenę.
Po montażu i pierwszej próbie jazdy doznałem szoku, jak przód został obniżony. Niestety, wysokość widelca to lekko ponad 400 mm, typowy amortyzator o skoku 80 mm jak RS Sid, czy Manitou Skareb mają 445-450 mm wysokości.
Jest to wyraźnie odczuwalne podczas jazdy. Podobno niektórzy stosują podkładki a-head na rurę sterową, ale uwaga - pod główką ramy ( do podniesienia dolnej bieżni łożysk) ! Na pewno nieco poprawi to sytuację, ale nie wiem czy jest to bezpieczne. Ewentualnie podkładki można zamocować na kleju.
Co do samej jazdy - stal Hi-Ten nieco tłumi niewielkie nierówności, drgania o wysokiej częstotliwości. Jednak nie ma się co łudzić, w terenie jest naprawdę ciężko, koło cały czas odrywa się od ziemi, a każdy korzeń jest solidnie odczuwany na ramionach i nadgarstkach. Jeżeli macie zamiar jeździć w terenie radziłbym dać nieco niższe ciśnienie do opon i zastosować takie o szerokości 2,3".
Mimo to, najlepiej ten widelec sprawdzi się na szosie. Tam będzie zdecydowanie lepszym wyborem niż amortyzator.
| wyslane z adresu IP: 77.254.144.25