Nazwa firmy: Kross S.A.
Adres: ul. Leszno 46, 06-300 Przasnysz
Tel / Fax: T. (029) 752-44-45 / F. (029) 752-54-98
Internet: www.kross.pl, kross@kross.pl
Dystrybutor:
Opinia nadesłana przez Harocoiz dnia: 02.10.2017
Komentarz: Commander Du Propecia Can I Buy Celexa Online [url=http://cheapviasales.com]viagra[/url] Amoxicillin Dosage In Dog buy accutane online reviews | wyslane z adresu IP: 146.185.223.202
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Harocoiz dnia: 27.09.2017
Komentarz: Want To Buy Zentel With Overnight Delivery [url=http://cialgeneri.com ]cheap cialis[/url] Levitra Comprare | wyslane z adresu IP: 146.185.223.202
Komentarz: chętnie kupie chce ktoś sprzedać?
| wyslane z adresu IP: 87.206.111.97
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Szkiełko dnia: 10.01.2010
Komentarz: Kross Hexagon V4 to naprawdę bardzo dobry rower biorąc pod uwagę jego osprzęt, ale nie tylko. Bardzo dużym zaskoczeniem jest świetna rama jak na tą klasę roweru, jest ona przejęta z serii Leveli z poprzedniego rocznika.Ma bardzo ładne malowanie, ale lakier jak to u krossów w miarę szybko schodzi, na szczęście nie tak bardzo jak w starszych modelach. Osprzęt jakiś powalający może nie jest, ale spokojnie na początek wystarczy. Tylna przerzutka Acery jest niezłą przerzutką i co do jej pracy nie można mieć zastrzerzeń. Z przodu mamy przełożenia SISa, czyli średniej jakości przerzutkę, ale w połączeniu z niezłą korbą Shimano tworzą fajny duet i biegi chodzą w miarę płynnie. Bardzo dobrym komponentem tego roweru, który także zasługuje na uwagę to niezły amortyzator produkcji SunToura, czyli XCM, który montowany jest w rowerach o pareset złotych droższych. Dobrze pracuje, gdy osoba waży pomiędzy 50-70 kg. Niestety nie posiada blokady, która na podjazdach bardzo się przydaje, ale na kierownicy nie czujemy tak dziur i kamieni. Wszystkie części kokpitu są wykonane przez firmę Zoom (HL Corp), która robi średniej jakości produkty, ale podczas jazdy nic nie trzeszczy i nie rozprasza w jeździe tym rowerem. Jazda po lasach i szutrach jest bardzo przyjemna, ze względu na wyżej wymieniony amortyzator i opony, które nieźle trzymają w szutrowych zakrętach, lecz szybko się ścierają. Hamulce wykonała firma Alhonga, są one dobrej jakości i wytrzymują spokojnie 3 tys. kilometrów w miarę spokojnej jeździe, a i siła ścisku jest wystarczająca, aby sprawnie zatrzymać ten rower. O wygodę dba także miękkie i dobre na asfalty i szutry siodełko Selle Royal, ale jego wadą jest to, że jest niezbyt trwałe. Waga tego rwoeru także nie jest duża. Reasumując w tej cenie nie znajdziemy roweru z lepszą ramą i tak dobrym osprzętemi, aczkolwiek parę komponentów mogłoby być wykonanych troszkę lepiej. Ogólnie rowerek do polecenia dla początkującego kolarza górskiego. | wyslane z adresu IP: 79.185.251.38
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Jabol dnia: 14.03.2009
Komentarz: Mam taki rower z rocznika 2007. Zapłaciłem za niego 750 zł. Przejechałem nim już ok.2000 km i sprawuje się dobrze. Zastrzeżenia mam do słabego lakieru (łatwo powstają rysy i szybko schodzi) i jakości niektórych części (ale przecież to tani, ekonomiczny rower). Rower jest dość ciężki. Jednak za te pieniądze, jakie zapłaciłem za ten rower, jest niewielu konkurentów z podobną sprawnością w działaniu i trwałością. Widelec to SR Suntour XCM, rzadko spotykany w tak tanich rowerach. Niestety, napęd jest dość słabej klasy. Plastikowa korba, wolnobieg nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem. Do tego słabe koła i opony. Jednak powtarzam, za te pieniądze trudno znaleźć lepszy rower (ale za 1000-1200 zł już dużo łatwiej kupić znacznie lepszy rowerek) | wyslane z adresu IP: 83.28.96.99