Koła:Piasta przednia: Joy IndustrialPiasta tylna: Joy IndustrialObręcze: Mach 1 EXEOpony: Schwalbe Black Jack 26 x 2.1Kontrola:Manetki: Shimano DeoreDźwignie hamulca: Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp, 160 mmHamulec tylny: Tektro Auriga Comp, 160 mmKierownica: AluminiumMostek: Truvativ XRStery: Super Express H-142Siodełko: Selle San Marco BLAZESztyca: HL Corp aluminiumCechy:
Nazwa firmy: Kross S.A.
Adres: ul. Leszno 46, 06-300 Przasnysz
Tel / Fax: T. (029) 752-44-45 / F. (029) 752-54-98
Internet: www.kross.pl, kross@kross.pl
Komentarz: Nie wiem, co trzeba mieć w głowie za bajzel, żeby porównywać model 2007 z 2009. Różnica pomiędzy tymi dwoma rowerami jest dosyć wyraźna, więc pisanie tutaj na temat modelu sprzed dwóch lat to czysty idiotyzm. | wyslane z adresu IP: 195.60.240.11
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez Kross Racing Team dnia: 18.03.2009
Komentarz: Posiadam level a8 carbon full xtr mavic crossmax slr 2009 sid WC KROSS KING IN POLAND !!! | wyslane z adresu IP: 84.10.42.37
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez PiTii dnia: 15.03.2009
Komentarz: Też posiadam level a4 z 2007, od roku i bardzo sobie go chwale. Jednak ma on o klase wyzszy lub całkiem inny osprzet niz przy tym tutaj. nawet rama nie z tego samego stopu. Dwa rozne rowery. Nie ma co porownywac. | wyslane z adresu IP: 87.99.117.218
Ocena produktu:
Opinia nadesłana przez szredi74 dnia: 22.02.2009
Komentarz: Mam Levela A4 z 2007 roku. Nieco różni się od tego ze specyfikacji na 2009. Podstawowa różnice, to wykończenie ramy, hamulce i widelec. Trzeba jednak przyznać , że malowanie ciągle jest na czasie a jakoś powłoki (lakier metalizowany) nie budzi zastrzeżeń. Komponenty, to połączenie klas ekonomicznej z turystyczną. Moja wersja wyposażona jest w widelec Dart 2 bez blokady, której ewidentnie brakuje podczas podjazdów. Słaba jest także przednia przerzutka, która po zapiaszczeniu i zabłoceniu w trakcie maratonu po prostu odmówiła posłuszeństwa. Podobne uwagi mam co do korb i wkładu suportu. Koronki tarczy ( średnia i mała) po jakimś czasie najzwyczajniej zaczęły rdzewieć. Suport także zaczął wydawać jakieś dziwne dźwięki i konieczna okazała się wymiana. Do słabych elementów można zaliczyć kasetę, a w zasadzie jej bębenek, który po ok. 1,5 tys. km zaczął grzechotać, jakby za chwilę miał się rozlecieć. Czyszczenie i smarowanie tylko na chwilę poprawiło sytuację. Miałem także problemy z linkami hamulców. Częste mycie roweru doprowadziło do ich skorodowania. Najlepiej od razu wymienić je na nierdzewne. Siedzenie również nie jest najmocniejszą stroną roweru, ale to może tylko moje subiektywne odczucie. Mocną stroną są za to manetki, które można obsługiwać tylko wskazującym palcem. Fajnie działa również tylna przerzutka, która mimo trudnych warunków nigdy nie zawiodła. dobre, choć dość ciężkie są także opony. Ich drutowa konstrukcja znacznie utrudnia ich przebicie. Rower polecałbym początkującym amatorom maratonów. | wyslane z adresu IP: 91.199.250.9